Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

újabb hétfőkeddszerda

2008.10.22. 14:38 | viraginlinz | Szólj hozzá!

Hétfő: Hétfőn volt az első Mädchen sind anders Buben auch órám. Hát nagyon izgalmas,érdekes óra volt! már a címe is tetszett. Mondjuk sok lesz vele a tennivaló, de szerintem megéri. Minden órára kell majd olvasni ilyen 30-40 oldalt, arról írni egy oldalt, valamint amit írtam, ahhoz 2 kérdést írni,amit következő órán megbeszélünk. Ezen az órán különböző feladatok voltak csoportmunkában mint pl: mi lenne, ha Isten nő lenne? hogy alakult volna a világ? mi lenne a 10 parancsolat?; vagy Hogyan képzeljük el Barbiet férfiban? (nem Can:) mi lenne a neve? miket csinálna, hogy nézne ki, kik játszanának vele? stb... nagyon érdekelt a téma és élveztem. Mondjuk sok szakszó volt, de kb mindent értettem. Sokszor ledöbbentem,h a nálam már idősebbeknek el kellett vagyarázni,h mi az ,h "koedukativ" meg interakció meg hasonlók. Jó tudom, nem egyszerű szavak,de sztem egy pedagógusnak nem árt ismernie ezeket..:)

Kedd: Musik und Bewegung órám volt, és ezt is nagyon élveztem. Ugye ez az az óra, ahova nekem majd csárdást kell betanítanom. Most egy fiú buggit (nem tudom,hhogy kell írni) tanított. Jó zene volt, vidámság..néha egy kis bénázás,de összességében élevezetes. Aztán keringő. Na ezt legalább tudtam, mondhatni,h nagyon jól. Kérdezték is,h honnan, és mondtam,h a tánccsoportomban sok a keringő és polka lépés. Az óra Musik-részén hatalmas nagyon dobokkal (ilyen nagy afrikai) zenéltünk, ütemeket, meg énekeltünk hozzá mindenfélét. Azért érezni lehet ám a különbséget egy magyar suli eszközei és e között. Volt ott minden. Legalább 5 fajta dob, mindenféle kopácsaoló, csilingelő bigyók :)

Délután Caro főzött nagy vacsit. Valami gyros szerű izé, nekünk kellett bele rakni a salikat, szószokat és még volt hozzá valami bolognai szósz,meg persze a pita (de ami olyan,mint a palacsinta). Hát ez valami fenomenális volt! Egyszerű, és nagyon finom. Este készültem a szerdai tanításomra. Annyira nem is izgultam,mint otthon szoktam. Caro segített fákat rajzolni, mert én elég béndzsa vagyok ilyenekben. Meg kicsit gyakoroltam és felkészültem rá lelkiekben. Sajna nem vittem túlzásba,mert szinte estig a gép előtt ültem. Hihetetlen, hogy milyen kocka lettem. Képes vagyok egy napon keresztül is itt ülni. Legközelebb sztem be se kapcsolom, mert nem tudok elszakadni. Dehát, ha egyszer itt van mindenki, akik hiányoznak és beszélhetünk... na mind1, majd változtatok a dolgon.

Ja, beszéltem a Jani bácsival is (vele megyek haza) és szólt,h most 7végén megy haza!!!Szóval én is!! :):):)Fel sem fogtam még,h az már holnap van!!!

Szerda:Ma tartottam életem első óráját itt kinnt, és akármennyire is féltem, nagyon jól sikerült! A gyerekek figyeltek, dolgoztak, aranyosak voltak. Mondjuk gondolom egyértelmű, ha olyan feladat van,amit szeretnek csinálni, akkor azt élvezik is, és nem rosszalkodnak. Így sikeresnek mondhatom az első osztrák órámat. 2 hét múlva viszont nehezebb dolgom lesz, sőt... Magyarországról kell órát tartanom. Még fogalmam sincs,h mit fogunk csinálni. Annyi biztos,h tradíciók, maga az ország, nyelv szerepelni fog benne. Csakhát nehéz ez első osztályban úgy,h ne csak én beszéljek, hanem ők is csináljanak vmit. Várom a jó ötleteket! :)

Ja, és ma!!! a konyhában ettem,amikor jött egy osztrák csaj, és beszélgetni kezdtünk a suliról, Erasmusról... majd olyan 15 perc után megkérdezte, hogy én is Németországból jöttem-e!!! azt hittem leesek a székről. Dagadt a mellem, mit ne mondjak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr95726440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli
süti beállítások módosítása