Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)

2008.11.08. 12:05 | viraginlinz | 1 komment


Gyorsan szalad az idő...Olyan sok minden történik az emberrel; nem is tudom, hogy mivel kezdjem. Kezdem a gulyással. :)

Már majdnemhogy állandóvá vált, hogy minden héten főz valaki valami typisch- kaját, és mivel engem már agyon szekáltak a gulyással, most nekiálltam. Előre mondtam, hogy még soha az életben nem főztem ilyet, úgyhogy "ich garantiere nichts". De mindenki nagyon bizakodó volt, és hát szerintem nem csalódtak! :P Minden anyai, apait beleadtam (meg persze a sok otthonról hozott finom gulyáskrémet, meg paprikát is :) és főztem. Nem akarom magamat dicsérni, de tényleg nagyon eltaláltam. Annyira, hogy az egész elfogyott! Volt, aki 3-szor is szedett magának!

Ez az edény fullon tele volt, és elfogyott. Még az utolsó adagot  lencsevégre tudtam kapni! :)

Más... Lehet, hogy hihetetlen, de nagy futó lett belőlem (kis túlzással)! :) Szóval eddig már 3-szor voltam futni. És annyira jól érzem magam a bőrömben, hogy szerintem ebből rendszert csinálok. Igazából, nem is gondoltam rá, hogy a futástól vagyok ilyen jól, aztán a Peti felvilágosított, hogy ez biztos a futástól van, és akkor esett le, h "jééé, tényleg":) Az 1-2 alkalommal volt egy kis izomlázam, és 15 perccel kezdtem, de legutoljára 30 percig futottam. Ráadásul itt van tök közel a Duna és mindig a parton futunk, ami gyönyörűen ki van világítva.

Csütörtökön megint voltunk az ingyendiszkóban. Olyan szerencsém volt, hogy mivel augusztusban van a szülinapom, kaptam egy 50eurós Gutscheint-> 50 euróért ihattam mindent, kivéve koktélt. Mondjuk ez kicsit bonyolult volt, mert én erről nem tudtam, és ez akció csak éjfélig volt. Én gyorsan kislisszoltam a kapun, mintha most jöttem volna, és a kasszánál mondtam, h aug- ban van a szülinapom, de mivel 1 perccel éjfél után "érkeztem", kellett 5 euró belépőt fizetnem, így kaptam meg a Gutscheint. De hát akkor is megérte 5 euróért egy 50 eurós italjegy. A buli végére 17,5 euró maradt rajta... Persze most ne gondolja senki, hogy "na biztos jól be volt rúgva", mert nem voltam. :) persze a jókedv megvolt, de a csajokkal közösen ittunk, és kb. 3 rendelés után már alig volt pénzem a Gutscheinon. Ja, a képen egy ilyen hatalmas csapoló látható tele Vodkaredbullal. Ezt más vette szintén ilyen Gutschein-nal.

Tegnap el akartunk menni a Kunstmuseumba, de zárva volt, és elmentünk az itteni "Árkádba", amit itt Passage-nak hívnak. Itt divatbemutató volt, és mindenféle jó műsor. Itt mi lazán beálltunk előre, ahol szerintem a meghívott vendégek voltak, és a pincérek nekünk is osztogattak enni- innivalót! :) Ezután pedig elmentünk forrócsokit inni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr55757006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tollas 2008.11.12. 00:37:56

Drága Viri!

Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg kell h mondjam, igen nagyon tetszett! Ilyen sokat régen nem nevettem. tök jó olvasni téged, mert hozzá tudom képzelni a gesztusaid, meg a beszédstilusod, és igy jol el tudom képzelni,h mi történik veled. zajlik az életed rendesen:)és sajnos a gulyásod nem kóstolhattam, de ránézésre is látni,h jol sikerült. De úúúúúúú ami a legjoban tetszett az a kis rajz volt, ami a magyar nevezetességekkel van tele, és h a gulyásos bográncs után mindjárt bor van meg szőlő:D szóval tök szupi, csak igy tovább!
Vigyázz magadra
Tollas
Címkék: buli főzés
süti beállítások módosítása