Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

nem jut eszembe semmi értelmes cím :)

2008.10.11. 17:08 | viraginlinz | Szólj hozzá!

10.9.:Szerdán ugye voltam aerobikon, amiről majdnem lecsúsztam, ugyanis 6.10kor kezdődött és 6kor (amikor már majdnem suli előtt voltam) észrevettem,h nem raktam be a belépkártyát. Így haza rohantam, meg utána vissza...jól leizzadtam, de így leglább a bemelegítés megvolt. :) Így 10-15 perces késés után odaértem, jól megnézett mindneki,amikor beléptem a terembe..mind1, ez végre egy jó óra volt. Másnap azt hittem meghalok az izomláztól! :) de legalább megérte.

Délután suliban voltunk, ami elég uncsi volt most. Meghát ismét kb semmit nem értettünk,pedig a tanár tudja jól,h nekünk ez nem olyan egyszerű. Óra után elmentünk a suli menzájára, mivel anyu agyon csesztetett :), h "egyél valami rendes kaját is, ne csak tésztát meg krumplit; tessék elmenni a menzára" :D ígyhát elmentünk. Nagyon fincsi volt. 3 féle menü van, 1 vega, és 2 hús. Én csirkét ettem,mivel nem értettem,h mi volt a másik, mert a szakács olyan gyorsan mondta. Mikor elolvastam, legnagyobb meglepetésemre "szegeder gulasch" volt.:) sőt volt valami debrezener cucc is,de az nem tudom,h mi volt.

Este kártyáztünk,aktyvitiztünk...mivel másnap volt Caro szülinapja és valamit kellett csinálni:) de jó volt, sokat nevettünk, énekeltünk...

10.10: Reggel Caro jött,h "ich hab' heute Geburtstag!" mi meg úgy csináltunk,mintha nem hatna meg minket..szegény sztem kicsit meg is sértődött. Mi már Janaval már megterveztünk mindent. Vettünk neki egy cserepes virágot, meg 10 tojást,mert az nincs neki soha és imádja. Ja és csináltunk neki palacsintatortát, ami nagyon jó lett! Nagyon örült neki, még sírt is egy kicsit.

Este aztán jött a buli is! :) Menza party volt, ami azt jelenti,h a Kepler egyetem menzáján volt buli. Iszonyat sok ember volt, kb heringparty..de ettől függetlenül nagyon jó volt. Főleg, hogy majdnem mindenki eljött az erasmusos csoportunkból. Valahogy 1-2 köül mindenki eltűnt. Én elmentem wcre, és hirtelen senkit nem találtam. Aztán Caro előkerült, és így ketten maradtunk 3ig. Nagyon tetszett ez a buli.

Pénteken aludtam délig!:) de nagyon jól esett! Egész nap nem csináltam kb semmit, mert nem volt órám. Elkezdtem csinálni az otthoni beadandómat, meg sokat skypoltam msneztem. Felfedeztünk a közelben, majdnem közvetlenül a suli mellett egy Hofer-t, ahol van Aldi, Spar, és dm! Itt jól bevásároltam és annyit fizettem,mint máskor a Billa-ban. Ezentúl ide fogok járni. Ja és nem olyan gáz itt, mint otthon; nagy a választék és jó is miden.

Este anyuval beszéltem, és olyan jó hírt mondott,h majd kiugrottam a bőrömből! ugyanis szerzett nekem fuvart és így  2 HÉT MÚLVA HAZALÁTOGATOK!!!!!:D Jajj, nagyon örültem neki. Főleg,h jövő hévégén még a Petihez is megyek! Már nagyon várom az elkövetkező 7végéket!:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr31708724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: buli
süti beállítások módosítása