Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Bewegung

2008.11.04. 16:50 | viraginlinz | 1 komment

Először is azzal kezdem, hogy anyu meg az Ági igen sűrűn megszólják, hogy írjak választékosabban és figyljek oda a helyesírásra!! Mert hát, ha már tanító néni leszek, akkor...blabla, tudom, és igazuk van. Így mostantól, azon leszek- bár én nem vagyok az a szépen beszélni /magát kifejezni tudó ember. Megpróbálom.

Ma reggel nagyon ballábbal keltem, mert éjjel nem tudtam legalább 2-ig elaludni, így kb 5-6 órát aludtam. Viszont a nap további része vidám volt. Ma 8-tól 1-ig Bewegung óra volt, ez eleinte durván hangzott. Volt is uncsi része, de voltak iszonyat jó rész is. Pl ma az egyik lány hastáncot tanított be!!! :) nagyon tetszett!! Ezek után már tervezem, hogy a jövőben beiratkozok egy tanfolyamra. Kaptunk ilyen derékra kötős csilingelős kendőt is, és ezzel nyomtuk. Volt jó koreográfia, és zene. Van 4 fiú is a csoportban, ők annyira bénák voltak ,hogy majd megszakadtunk a röhögéstől (már eleve a kendő rajtuk vicces volt). És nem kicsit dagadt a mellem, amikor a tanárnő megkérdezte, hogy én tanultam-e már valahol ilyet, mert olyan a mozgásom, mintha már tanultam volna :):) Aztán mondtam, hogy nemnem, csak egyszerűen szeretem ezt a táncot.

Ma megérkezett a kocsiban hagyott csizmám is; Jani bácsi a kilicsemre akasztotta, mert suliban voltam. És ma végre megérkezett a postaládámba az első küldeményem!! :) (najó második, mert Caro már bedobott nekem egy képeslapot, hogy ne szomorkodjak, hogy mindig üres a postaládám:) Szóval most a képeslap Siklósról érkezett Jutka néniől és Gábor bácsitól!! Nagyon szépen köszönöm!!! örültem neki! És ezennel mindenkit buzdítok! Tessék nekem levelet írni, ígérem, hogy meglepődök! :)

Tegnap még megtörtént az első összeg levétele az ösztöndíjamból! :) jó érzés volt, hogy egyszer nem a sajátomból kell fizetni. Ja, és tegnap Rencsi és Csigu segítségével összehoztunk egy hirdetést, hogy gyermekfelügyeletet vállalok. Ma már ki is tettem a Sparba, meg majd még a Billaba is ki fogom tenni. Hátha valaki felhív, talán még pénzt is keresek itt kint :)  Megpróbálom felszerkeszteni  ide ezt a nyavalyás hirdetést, de nem könnyű.  Tegnap még Csigu is nagy örömöt okozott, mert mondta, hogy  úgy néz ki, hogy Adrival  nov. 28-ai hétvégén jönnek ki hozzám!! :)

Ma este Jana főz vacsorát! pápá :)

 

Kinderbetreuung:


Ich heiße Virág Csillag, bin 21 Jahre alt, komme aus Ungarn und studiere Grundschullehramt.

Ich habe schon viele Erfahrungen in der Kinderbetreuung gesammelt. Ich bin zuverlässig und freundlich und ich habe auch einen Führerschein.

 Rufen Sie mich an!   0036/30-74-60-575 oder             E-Mail an: vyragom@freemail.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr19749620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tesód 2008.11.06. 15:52:41

Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz
Címkék: suli
süti beállítások módosítása