Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Ich bin wieder da! :)

2009.01.10. 18:14 | viraginlinz | Szólj hozzá!

Hát igen, megint itt vagyok. Kicsit furi, de kezdek elég jól hozzászokni- mert igazából a jóhoz könnyen hozzászokik az ember:)

Nem is tudom, hogy hol kezdjem... Az otthoni sok stessz a vizsgák miatt, a kiutazás miatt meg minden miatt jó volt kijönni és kicsit nyugiban lenni. Az út elég hosszú volt, kiolvastam még a Márai könyvet is, amit kaptam. Amúgy most is kiakasztott az út, mert amikor jöttem haza akkor is, hogy tele van a vonat hát hogy is mondjam...olyan lányokkal akik magyarok és külföldön "dolgoznak". De kb a vonat fele, és most is-mint amikor hazajözzem úgy megnézik az embert és még tőlem is megkérdezik,h "éééés mit csinál kint, ha szabad kérdeznem?" És ilyenkor úgy el tud durranni az agyam! Úgy nézek én ki? Műhajam,műkörmöm, tűsarhúm van??? vagy mi? najó mind1, csak idegesít,h ha valaki egy magyar lányt lát a külföldi vonaton az már egyből egyenlő azzal,h kint "dolgozik".

Mikor megérkeztem természetesen már egy busz sem járt, így villamossal mentem el a belvárosig és onnan slattyogtam el a koliig. Hát nem volt valami kellemes egyedül, a sötétben,de túléltem :) ez nem Pest, erre mindig rá kell jönnöm. Másnap döglődtünk és meséltünk egymásnak, de be nem állt a szánk. Este Caroval elmentünk aerobikra, aminek még ma is érzem a hatását...:D kicsit durva volt ilyen BodyWork, szóval el lehet képzelni,h mennyire kinyúltam tőle. Főleg,h amióta hazamentem semmit nem mozogtam. De tényleg, tegnap rendesen fájt minden mozdulatom, így a nap nagy részét egy helyben töltöttem, hogy minnél kevesebbet kelljen megmozdulnom :D

Aztán ott az aerobikon olyan jó zene ment,és rájöttünk, hogy végülis csötörtök van, azaz ingyen buli. De egyből elkezdtük egymást győzködni,hogy neeeem,nem, holnap 8kor óránk van. Hát aerobik végére csakcsak úgy döntöttünk, hogy elmegyünk:) de jó is volt. Ismét ingyen mentünk be és még 2 üveg pezsgő is járt grátiszba- mondjuk nem tudom, hogy ez mért éri meg nekik,mindenesetre nekünk megérte :) A másnap reggeli 8órás kelés ismét a régi volt, nem csalódtam benne :)  már kezdek hozzászokni...

Ma meg voltunk kicsit kirándulni. Najó ez túlzás, mert busszal mentünk, nem gyalog. Van itt Linz határában egy tó és oda elmentünk. Jananak itt van a korija és a biztonság kedvéért berakta, hátha lesz jég. Hát nemhogy csak volt, az egész full be volt fagyva, pedig nem valami kicsi a tó. Annyian voltak, alig akartuk elhinni. Én annyira nem mertem rámenni,de mondták a csajok, hogy az a sok100 család is rajta van a gyerekeivel, szóval alattam se fog beszakadni, így én is bártan csúszkáltam :) Jó volt meg minden, csakhát nem volt korink azaz csak a Janának volt, és ignecsak fáztunk, pedig nagyon rétegesen öltöztünk(legalábbis én!!!-mielőtt kiakadna otthon a család,h "mért nem öltöztél fel jobban?":)  Így kb 1 óra múlva hazajöttünk,de megbeszéltük, hogy megyünk még máskor is, és szerzünk korit és nagyon,nagyon felöltözünk és viszünk teát termoszban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr60869526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása