Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

4-es szigorlat és megérkezett Mátéka! :)

2009.01.27. 16:26 | viraginlinz | Szólj hozzá!

Hát jó régóta nem írtam...de valahogy mindig elmaradt. Most otthon voltam sokat, meg vizsgáztam és vártuk a kis tökit :) Akinek megmondtam,h tessék kijönni amíg otthon vagyok, hogy még láthassam élőben is.

Szóval az otthoni hét eléggé mozgalmas volt. Hétfőn matek zh-t írtam, amire úgy kellett felkészülnöm,h : tessék, itt a könyv és tanuld meg. És büszkén jelenthetem,h egyedül,csak magamtól sikerült egy kettest összehoznom úgy, hogy ráadásul nem is az én tanáromnál írtam a zh-t (azaz zh-kat mert 2őt kellett egyből megírnom). Najó utána megnéztem és olyan durva hibáim voltak,h majd elsüllyedtem szégyenemben,de nem baj, a lényeg,h megvan...de ha jobban összeszedem ott magam még 3-as is lehetett volna. A zh után egyből utaztam haza, hátha közben a kis Máté megérkezik,de csak nem jött...

Pénteken volt a német nyelvtan szigorlatom szóbeli része. Hát el nem tudom mondani,h menniyre paráztam, de csak összehoztam azt a 4est :):) Amit sztem nem érdemeltem meg,mert ha bármi mást húztam volna, nem biztos,h meg bírtam volna szólalni :)

Este Csigu nem hagyott békén,h el kell mennünk bulizni, és én hiába mondtam,h nem terveztem és 1 db felső volt nálam, amibe egész nap leizzadtam 10szer...de hát olyan érvei voltak, meghát az a 4es is meghozta a kedvemet, így elmentünk. Persze előtte el kellett menni venni egy szép bulizós felsőt, mert amúgy is le volt árazva minden és hát ami rajtam volt, abba csak nem mehettem :P Végül nagyon jó kis buliba mentünk, ott találkoztunk Anikóval is és jól elvoltunk.

Vasárnap délután pedig megérkezett a kis Máté!!!! :) Mi is bent voltunk a kórházban,de persze csak kintről hallottuk, ahogy felsír. Hát volt örörm! :) össze-vissza ugráltunk mint a bolondok :D Szegény Áginak annyira nem ment könnyen a dolog, de már jól van. Endi vele volt végig.

Tegnap délután Jana rászedett,h menjünk el úszni. Nagyon kircsi volt :) volt egy tök nagy csúszda és sikonyáltunk össze-vissza amikor azon lecsúsztunk. Persze mára olyan izomlázam van,h alig bírok mozogni- hiába ez az úszás nem nekem lett kitalálva, inkább 3 aerobik,mint egy úszás. Ma este meg 2 török lány búcsúbulija lesz. Már 4en elmentek...Fura, hogy mennyire fogynak az emberek.

Ma többnyire tanultam a pénteki 2 vizsgámra, de olyan uncsi,h az nem igaz és alig értek belőle valamit :S Meg a tervezetemet írtam holnapra, persze feleslegesen,mert felhívtam a tanítót és közölte,h jaaa holnap nem kell tanítanom. Na mind1, legalább megvan. Amúgy a Tavaszi szelet fogom megtanítani nekik :) kiváncsi vagyok,h milyen lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr4906425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása