Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Megérkeztem...

2008.10.01. 14:26 | viraginlinz | 1 komment

 

09. 26: Kicsit késve, de elkezdem írni a blogomat, megpróbálok mindenre visszaemlékezni,ami napokkal ezelőtt örtént velem…remélem,h menni fog.

26-án hajnali 2kor indultunk anyuékkal. Előtte Emőci és Reni nálunk voltak 11ig búcsuzkodni, (egy kis buktával, pezsgővel és vízipipával) ami nagyon jó volt. Persze az út kényelmetlen volt és hosszú, aludni sem sokat tudtam. Linzig eljutottunk térképpel meg az apu segítségével, aztán mikor beérkeztünk csak azon drukkolt mindenki, h a GPS jó helyre vigyen minket, de szerencsére a főiskola előtt álltunk meg. Nagy izgalommal bementünk és nagy szeretettel és barátsággal fogadtak minket. Anyut is egyből megkínáltál kávéval meg bonbonnal. Mindent elmagyaráztak és mondtak,h 3ra menjek vissza. Ezután anyuék elvittek a kolihoz, ahol egy nagyon kicsi de kedves szoba fogadott. (ja a szobatársam már beköltözött,de szerencsére nem volt ott- török lány, aki csak angolul beszél). Kicsit hasonlít a szoba az otthonira, minden szép fából van és nagy ablakok vannak. Ahogy pakolásztunk, kezdtem egyre jobban felfogni,h anyuék most elennek és ott maradok egyedül. Mikor már búcsúzkodtunk, nem bírtam tovább és elkezdtem pityeregni :) ,de apu mondta, h ne aggódjak, mert minden jó lesz, és anyu is mondta, h nyugodt, mert látta, h jó helyre kerültem. Így elmentek én meg mentem a szobámba tök egyedül. Fürödtem és aludtam 2ig. Még jó, hogy időben elindultam a sulihoz,mert úgy eltévedtem,mint a huzat- tök más irányba indultam, de végül meglett :) aztán ott elkezdtünk tárgyakat keresni; 12 kredit nekem meg is felelt. Ott volt egy lány németo-ból (Carolin) aki kérdezte,h nincs- e kedvem elmenni vele este egy kocsmatúrára, amit az erasmusosok szerveztek a többi egyetemről. Egyből mondtam,h persze,annak ellenére,h alig éltem olyan fáradt voltam.( én ne mentem volna?:P) Mielőtt indultam haza, mondták,h jött egy cseh lány (Jana), aki tud németül, és keressem meg vmi papír miatt. Meg is kerestem és elhívtam őt is este, tök örült neki. Így hárman indultunk útnak. Az este nagyon jó volt, iszonyat sok magyar van a többi egyetemen, de pesze nem ott ahol én vagyok, és siekrült megismeni a legjobb kocsmákat is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr85690715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiguvagyok 2008.10.03. 13:55:04

Hát kedves Virus! Először is a csodás képet kommentálnám, nagyon szimpatikus, bájos az arckifejezésed, örülök hogy ott is olyan vagy mint itthon:) képzeld senki nem jött el velem egyetemi napokra, az adu ászom meg linzben bulizik:) szóval örülök, hogy jól érzed magad, nézz meg mindent, remélem nincs olyan hideg, mint amilyennek látszik! írjál sokat, olvasni fogom:) a cseh barátnődnek meg mondd hogy nazdravij!!(prost) meg hogy jablko(alma) meg hogy pivo (ezt ugyis tudod már:)
sokpuszi
Címkék: megérkezés
süti beállítások módosítása