Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Jugendliteratur

2008.10.04. 21:45 | viraginlinz | Szólj hozzá!

10.03.: Ez a péntek nagyon ismerős érzéseket ébresztett bennem... Tipikus csütörtök esti folyósós utáni reggel 8órás filozófia szeminárium...:S emlékeztek? na én ugyan ezt életem át, csak épp Jugendliteratur volt, ami 3 ÓRÁN KERESZTÜL tartott! Mondjuk volt közte szünet (10 perc), de nem részletezem inkább,h mit össze nem szenvedtünk! Meg igazából nem olyan unalmas, csak ebben az állapotban nem kötött le túlzottan, ráadásul csak 8an vagyunk és a tanár kimondottan nekünk magyaráz és úgy kell tenni mint aki figyel. :S És hiába szeminárium, az egésznek olyan előadás jellege van, mert tényleg szinte végig a pasas beszélt, de leglább érthetően. Eddig ő az első tanár, akit végig lehett érteni.

Amikor hazajöttünk, főztem paprikás krumplit, és már kicsit elegem lett abból,h mindig én főzök ezért megmondtam Jananak,h holnap ő főz. Mondta,h persze,persze, csak,h nem tud, de megpróbálja. Igazából nem is azzal van bajom,h én főzök, de mindig az én cuccaimból készül minden,v én veszem hozzá a dolgokat. na mind1, majd legközelebb ő jön. Aztán kaja után ki kellett porszívóznom a szobát, annak ellenére,h a héten már egyszer lett porszívózva ( és abba,h sok haj van a fürdőben, nem hal bele senki). Kicsit kiakadtam,m én nem leszek hajlandó heti kétszer takarítani! Otthon is ritkán (néha havonta :P) takarítok és kibírom,nemhogy heti 2szer!!! szóval mivel felváltva takarítunk, én csak 2hetente fogok, az tuti.Többet nem-nem azért jöttem :D

Este nem mentünk sehova,m fáradtak voltunk 5 óra alvás után...Megbontottunk egy bort amit hoztam és azt iszogattuk az egyik lett lánnyal, és próbáltunk kommunikálni. Persze az én angolomon sokat nevetgéltünk, de jó volt! :) 10-11 körül már aludtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr19696469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: péntek
süti beállítások módosítása