Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Szabadnap

2008.10.02. 15:28 | viraginlinz | Szólj hozzá!

10.1.: Szerdánként lenne  a gyakorlatom, de ezen a héten még nem volt, így szabadak voltunk mind a hárman. Természetesen én aludtam ameddig csak tudtam, de Jana valahogy nem az az alvós típus. Minden reggel 8kor felkel, mert nem tud sokáig aludni meg állítólag,ha túl sokat alszik fáj a feje:) ilyet még nem hallottam. De mivel én kb 11ig döglődtem ő is visszaaludt, és érdekes módon összejött neki!:) Aztán dél körül jött a Wolfgang (- Caro ismerőse a folyósóról) és mondta,h jön a haverja és főznek tavaszi tekercset. Én még előtte nem ettem ilyet,de benne voltam. Én mondtam,h csinálok rántott tököt, erre furcsán néztek rám,h ők ilyet még nem hallottak! Szóval dél körül főztünk. A tavaszi tekercs nagyon jól sikerült, de a rántott töktől el voltak ájulva, h ez milyen jó, és ezentúl ők is csinálnak majd ilyet. Kérdezgették,h mit eszünk hozzá, milyen húst?:) mondtam,h ez hús helyett van és ált. rizzsel v. krumplival esszük. Ja tartárt is csináltam hozzá- ezt sem ismerték. Miután jól bekajáltunk délután elmentünk a városba kicsit nézelődni ("szétnézni" :)), és akármennyire is nem akartam venni semmit, azért összejött! Dehát nem tudtam otthagyni egy gatyát 19 euróért meg egy tök aranyos felsőt 10euróért! ezt meg lehet érteni,nem? :D Így is mindenki csodálkozott,h csak 20 euro a gatya-mert amúgy itt olyan 40-nél kezdődnek a gatya árak.

Este aztán összeszedtük magunkat és elmentük valami helyre- amit Caro mondott, merthogy 10ig koktél happyhour (asszem így kell írni) volt, azaz 5 euró volt egy koktél. Én nagyon finomat ittam, stoberrymargareta...Igazából jó hely volt, csak hát semmi élet nem volt. ígyhát tök nem érte meg elmenni, mert még 5 euró belépőt is kellett fizetni. Így haza mentünk,mert a pincehelységben volt egy srácnap szülinapi bulija, akit szintén Caro ismer ( hihetetlen,h mennyi embert megismert az alatt a 7 alatt,amíg mi nem voltunk itt). De ez a buli is igencsak pangott, és csak a zeneművészetiről voltak emberkék, és had ne részletezzem,h milyen zene ment! (Norah Johns, meg zongora hangverseny és hasonlók). valahogy ez az este sem úgy alakult ahogy tervztük,de amikro feljöttünk youtube-n hallgattunk jó zenéket és táncikáltunk,énekeltünk, majd olyan fél 1körül elvonultunk aludni..

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr9692624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: főzés
süti beállítások módosítása