Linzben

Arról olvashattok majd itt, hogy mi történik velem, miket eszek, iszok, kivel,mikor hova járok bulizni, mi történik a suliban meg hasonlók...:)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Terianyu: Szia Édes Virikém ! Egyre nagyobb kedvvel olvasom az élménybeszámolóidat.Csupán csak azért mert a ... (2008.12.02. 22:20) Télies 7vége
  • adri.: Hát Virusunk, köszönjük szépen a kedves vendéglátást, az idegenvezetést, azt hogy a betonút helyet... (2008.12.01. 21:36) Kedves Besuch aus Sopron :)
  • Bana Peti (törölt): Hát nem tudok betelni az alsó képpel, nagyon cuki:)) Milyen kis magas tanárnénik vagyunk..:PP :) (2008.11.20. 15:51) Csárdás, Petinálam, Tanítás
  • Tollas: Drága Viri! Most olvasgattam a blogodat,(egyszer még a kezdetekkor beleolvastam,de azóta) és meg ... (2008.11.12. 00:37) Gutschein,gulyás, futás,kifutó :)
  • Tesód: Vircsi, választékban nincs gond nálad. :) Dumád az van! :) pusz (2008.11.06. 15:52) Bewegung
  • Utolsó 20

Címem

4020 Linz, Kaisergasse 33, dr. Karl- Grünner Haus, 413 szoba

Petinél Leipzigban :):)

2008.10.19. 14:54 | viraginlinz | Szólj hozzá!

Eljött végre a várva várt nap, egy szép őszi okt.17e! Meg volt beszélve, hogy olyan 8-9 körül jönnek a Peti szülei értem, így én fél 8kor keltem..Mondjuk nem volt olyan egyszerű, mert előző este ismét menza-party volt, és igaz,h nem maradtunk sokáig,de attól még fáradt voltam. Mikor megérkeztek Peti szülei, egyből el is indultunk,mert elég hosszú út állt előttünk. Azt hittem, hogy majd útközben tudok aludni,de nem  nagyon jött össze. Végig olvastam a Munkácsy könyvet, amit nem lehet letenni! Végül olyan délután 4 körül azt hiszem odaértünk. Először a Petihez felmentünk, ettünk, kicuccoltunk, aztán elmentünk a Jutka néni, Gábor bácsi szállására, ami nem volt valami közel.. Mi onnan gyalog jüttünk vissza a Petihez,mert én ott aludtam. van egy lakótársa valami Musztafa :) vagy ilyesmi (talán tötök), aki olyan mintha eltűnt volna a szobájukból, úgy,h minden cuccát ott hagyta.

A város nekem nagyon tetszett! Mondjuk jóval hidegebb volt, mint itt Linzben,de lehet,h csak azért éreztem, mert este értünk oda. Másnap ugyanis 7ágra sütött a nap. Amúgy tele van parkokal, fával... és sok-sok bevásárló utcával :)

Másnap elmentünk a városba sétálni megnézni valamilynen nagyon nagy emlékművet, amiről nem nagyon tudtuk, hogy mi, mert nem volt semmilyen tábla, vagy információ. Be lehetett volna menni,de ezért fizeni kellett volna, és így kinnt maradtunk. Inkább otthon megnéztük a neten, h mi is volt ez :) Ott viszont lehetett kapni ilyen echte Bratwurstot, amit persze kipróbáltunk! nagyon fincsi volt! :) Ezután hazaindultunk mindneféle parkon keresztül, ami nagyon szép volt, valamint elmentünk egy botanikus kertbe, ami tele volt növényekkel, tavacskákkal. Ez mint kiderül közvetlenül a Peti kolija mellett van. Este tervben volt,h elmegyünk a Nachtsflohmarktra, mert egész Leipzig ki volt vele plakátolva. Ez nem jött össze, ugyanis elmentünk a térre, ahol lett volna (igazából nem nagyon tudtuk,h pontosan hol volt,m nem volt cím), de nem találtuk meg. Legalább 3-4 embert megkérdezünk, és senki nem tudott segíteni. Így hazamentünk ismét gyalog, és már szinte el is ment a 7vége. Este megbeszéltük, hogy reggel 5re jönnek értem és megyünk haza. Hát így nagyon gyorsan elment ez a  7vége, de egyszer még szeretnék elmenni Leipzigba amíg  én is kinnt vagyok Linzben. Apu azt mondta, hogy támogatja egy találkozásunkat, ígyhát majd szaván fogom !:P Peti elvileg novemberben jön. Remélem, hogy hamar eltelik addig az idő... Ez a blog most valahogy nem lett olyan,mint szerettem volna, de nincs ma ihletem írni! mindenesetre nagyon,nagyon jól éreztem magam, és örültem,h végre találkoztunk és egy kicsit együtt lehettünk a Petivel :)

És ha minden jól megy, nagyon sok barátosném megígérte,h meglátogat, és az is mostanában lesz! nagyon remélem,h minél hamarabb! :):) Most vagy a következő 7végén meg majd megyek haza!!!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://viraginlinz.blog.hu/api/trackback/id/tr25721525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kirándulás
süti beállítások módosítása